Update Corona

Beste ouders,

Sinds 23/10 geldt ook voor de jeugdbeweging code rood. Concreet houdt dit in dat de mondmaskerplicht voor +12 altijd geldt, zowel binnen als buiten. Voor -12 wordt aangeraden zoveel mogelijk activiteiten buiten en met zoveel mogelijk afstand te plannen. Kinderen die tot 3 dagen voor de activiteit mogelijke coronasymptomen vertonen, zullen die week niet naar de scouts mogen komen. Je kan de regels zelf nog eens raadplegen via volgende link:https://www.scoutsengidsenvlaanderen.be/corona/code-rood

Wij willen u vragen om uw kind (eender welke leeftijd) altijd een mondmasker mee te geven naar de scouts voor moest zich een situatie voordoen waarin deze extra bescherming nodig zou zijn. Ook willen wij u er graag aan herinneren uw kind steeds warm aan te kleden aangezien de meeste activiteiten vanaf nu dus buiten zullen doorgaan. Zieke kinderen blijven thuis. De maandschorsen voor november waren al gemaakt voor code rood werd afgekondigd. Er zal per tak gecommuniceerd worden als er eventuele veranderingen zijn voor de vergaderingen. Voor verdere vragen kan u ons altijd bereiken viagrl@scoutskeerbergen.be.

Ne stevige linker en stay safe!

De groepsleiding